"Нийслэл таймс" сонин
"Нийслэл таймс" сонин
E-marketing officer
URTNASAN Shirchin
Marketing Department
"Niislel times" daily newspaper of Mongolia
Tel: +976-70130599
Cell: +976-98624789
Fax: +976-70130599
E-Mail: sh.urtaa@yahoo.com
Web: www.niislel-times.tk
Нэгдэх
Их уншигдсан
-
“Багануурын уурхай” уул нь стратегийн орд төдийгүй зах зээлийн хүнд үед нийслэлийн цахилгаан станцуудыг хангаж Улаанбаатар хотоо хөлдөөлг...
-
Улс төр
-
Шинээр баригдаж буй барилгуудын нэг давхарт үнэгүй бие засъя Жаахан байхад ганц нэг бороо дусалвал “Бороо, бороо ороосой Оросын маамуу ир...
-
СУБАРУ-ГИЙН ТЕХНОЛОГИЙН ГАЙХАМШИГУУД ТЭГШ ХЭМТ SUBARU BOXER ХӨДӨЛГҮҮР SUBARU BOXER® хөдөлгүүр нь арал...
-
“Охид ариун бол төр ариун” гэдэг. Энэ үгийг зүгээр ч нэг хэлээгүй нь лавтай. Зүй нь эмэгтэй хүн хэвлийдээ хүмүүн гэгч эрдэнийг тээн төрүүл...
-
Ерөнхий сайд аа, “Багануур бас л нохойн замаар орлоо” “Багануурын уурхай” уул нь стратегийн орд төдийгүй зах зээлийн хүнд үед нийслэлийн ...
-
УИХ-ын 76-гийн дутууг гүйцээж болно УИХ-ын 76 гишvvн хуулиа боловсруулж, хэлэлцэж батлахдаа дутуу боддог нь хоёр ч хуулийн төслөөс харагд...
-
Монголын яруу найргийн нэгэн үеийн төлөөлөл, МҮОНР-ийн редактор, МЗЭ-ийн болон утга зохиолын төлөө шагналт, яруу найрагч Маналсүрэнгийн Батт...
-
Боловсрол эрүүл мэнд
-
Ерөнхий сайд аа, “Багануур бас л нохойн замаар орлоо” 9:43 PM | Edit Post “Багануурын уурхай” уул нь стратегийн орд төдийгүй ...
4:04 AM |
Edit Post
СУБАРУ-ГИЙН ТЕХНОЛОГИЙН ГАЙХАМШИГУУД
ТЭГШ ХЭМТ SUBARU BOXER ХӨДӨЛГҮҮР
SUBARU BOXER® хөдөлгүүр нь арал дээр дагуу байдалтайгаар тэгш хэмтэй байрлаж хамгийн бага үрэлттэйгээр хүчийг дамжуулдаг. Болзошгүй аваар гарсан тохиолдолд маш доор байрласан SUBARU BOXER® хөдөлгүүр нь шалныхаа доогуур чихэгдэн унаж жолооч ба зорчигчоо гэмтээхгүй байхаар бодож хийгдсэн.
SUBARU BOXER® хөдөлгүүрийг зохион бүтээхдээ нисэх онгоц үйлдвэрлэлийн технологийг ашиглан машины аралд нь тэгш хэмтэйгээр дагуу байдалтайгаар тоноглодог. Мөн машин огцом эргэлт хийх үед төвөөс зугтах хүчний үйлчлэлд хамгийн бага орохоор бодож тооцоолон маш доор түвшинд суурилуулж, эд ангиудын жингийн балансыг тэнцвэржүүлэх замаар үрэлтийг ч гэсэн багасгах аргыг хэрэглэжээ. SUBARU BOXER® хөдөлгүүр нь ердийн цуваа болон V маягийн хөдөлгүүрүүдээс намхан бөгөөд хавтгай өргөн хэлбэртэй тул аралдаа жингээ маш жигд тараан байршуулдаг.
SUBARU BOXER® хөдөлгүүрийн онцлог
Маш дор байрлах тэнцвэрийн цэг
SUBARU BOXER® хөдөлгүүрийг аралд хамгийн боломжит доод түвшинд байршуулж газрын татах хүчний болон төвөөс зугтах хүчний үйлчлэлд маш бага орохоор болгосон нь Субаругийн машинуудын жолоодлогыг нэн хялбаршуулж замын тойруу, налуу хэсгийг ямарч аюулгүй өндөр хурдтай туулах бололцоо олгожээ.
Маш доор байрлалын давуу тал
SUBARU BOXER® хөдөлгүүрийг Субаругийн машинуудад доор байрлуулан хийснээрээ аюултай байдлаар урдаасаа мөргүүлэх, цохигдох үед хөдөлгүүр кабин руу цөмөрч орж жолооч, зорчигчийг гэмтээхгүй.
Тэнцвэрт байдал дээшилж хүчийг үр ашигтай зарцуулах болсон SUBARU BOXER® хөдөлгүүрт поршинг тахир голын эсрэг 2 талд ижил түвшинд байрлуулснаар бие биенийхээ үүсгэсэн доргио, сэгсэргээг харилцан эсрэг намхруулж, цуваа болон V маягийн хөдөлгүүрээс бага чичиргээ гаргана. Поршеньгууд 180 градусын өнцгөөр яг эсрэг харан байрлах учраас овор багатай, цуваа цилиндртэй хөдөлгүүрээс илүү их чадлыг гаргах боломжтой.
SUBARU BOXER® хөдөлгүүрийг бусад хөдөлгүүртэй харьцуулсан байдал:
SUBARU BOXER® хөдөлгүүр ба цуваа цилиндртэй хөдөлгүүр
Цуваа цилиндртэй хөдөлгүүрийн цилиндрүүд нь хөдөлгүүрийнхээ их биед нэг талаас нь шургаж байрласан байрлалтай байдаг ба поршеньгуудын жингийн тэнцвэрийг хангахын тулд эсрэг ачаатай тэнцвэржүүлэгч голыг хэрэглэх шаардлага гардаг. Ийм хөдөлгүүрийг байрлуулахад дандаа налуу байдалтайгаар суурилж таардаг, угаас хийц нь доргио чичиргээг замхруулахаар тооцоогүй учраас машиндаа доргио чимээ маш их өгч бүрэн чадлаар ажиллах боломжгүй болдог.
SUBARU BOXER® хөдөлгүүр ба V маягийн хөдөлгүүр
V маягийн хөдөлгүүрийн цилиндрүүд нь хөдөлгүүрийнхээ их биед V маягаар байрладаг. Жин ба хүчний тэнцвэрийг нь хадгалахын тулд эсрэг ачаа, тэнцвэржүүлэгч нэмэлтүүдийг хэрэглэж доргиог нь багасгадаг тул бусад хэлбэрийн хөдөлгүүрүүдээс ашигт ажиллагаа нь сул байдаг байна.
www.automarket.mn-ээс
Labels:
Субару технологи
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment